پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204383
هادي سياسي و کارشناس مسائل سياسي :
حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام مي‌کند
تاریخ انتشار : 1394/12/01 13:33:21
نمایش : 1387
هادي سياسي و کارشناس مسائل سياسي در جمع کارکنان سپاه فارسان عنوان کرد: حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگيري مي كند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي در آستانه انتخابات مجلس شوراي  اسلامي و خبرگان رهبري گفت :دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است و ملت ايران هيچ گاه دست خود را به نشانه تسليم در برابر آمريکا بلند نخواهند کرد .

وي گفت : با توجه به اين که دشمن نتوانست درجنگ تحميلي، فتنه78، فتنه 88 و تحريم‌هاي اقتصادي و فشارهاي سياسي به نتيجه برسد اکنون به دنبال نفوذ فرهنگي و سياسي در ايران  است و يکي از اين راه‌ها ، نفوذ در امر انتخابات است که رهبري نيز بر اين امر تأکيد کردند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد : دشمن درصدد نفوذ در جريان‌هاي تصميم ساز و تصميم گير نظام است و در چنين شرايطي ملت ايران با حضور حداکثري و پرشور خود در انتخابات گام مهمي را در تشکيل مجلسي انقلابي خواهند برداشت و انشاالله حماسه ديگري همچون ۲۲ بهمن که دشمنان انقلاب و نظام را مايوس کرد را رقم خواهندزد .

اسلامي گفت :د شمنان از طريق نفوذ در صدد تحت سلطه در آوردن ملت ايران هستند و انتخابات را فرصت مغتنمي براي تحقق خواسته‌هاي نامشروع خود مي‌دانندا گر شناخت کافي نباشد و نتوانيم تشخيص صحيح بدهيم که کدام دسته‌بندي به شاخص نظام نزديک‌تر است ممکن است به اشتباه به سمت دسته‌بندي‌هاي نادرست رفته و در دام فتنه گرفتار شويم.

ايشان در ادامه افزودند :انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران از هر نظر، هميشه عرصه را براي حضور و مشارکت فعال و پرشور مردم فراهم کرده است و اين مايه بالندگي و افتخار براي انقلاب و ملت ايران است و حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگيري مي كند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html